Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
 
Podporuje mojeID

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Všechny ceny zde uvedené velkým tučným písmem jsou včetně DPH, malým písmem jsou uváděny ceny bez DPH. Jsme plátci DPH. Veškeré zboží je obvykle skladem, pokud ne, budeme Vás o tom osobně informovat.

1. Jak nakupovat v našem internetovém obchodě

Každý návštěvník našich internetových stránek má možnost procházet katalogem produktů a seznámit se tak s naší aktuální nabídkou. Všechny takto nabízené produkty lze objednat prostřednictvím našeho e-shopu. U daného produktu jednoduše zvolíte požadované parametry a vložíte jej do nákupního košíku. V případě, že se rozhodnete zboží objednat, stiskněte tlačítko KOUPIT. Na konci nákupu budete vyzváni k vyplnění údajů potřebných pro zaslání zboží (jméno, adresa atd.) Následně zvolíte způsob dodání, platby a objednávku potvrdíte stisknutím tlačítka „potvrdit objednávku“. Po objednání zboží Vám bude zaslán informační e-mail, ve kterém naleznete veškeré údaje týkající se Vaší objednávky.

 

2. Registrace zákazníka a její výhody

Každému zákazníkovi našeho e-shopu může vzniknout registrací vlastní účet, ve kterém může sledovat průběh a historii svých objednávek. Registrovaní zákazníci získávají automatickou slevu 1% na další nákupy. Osobní údaje zákazníků zpracováváme pouze za účelem vyřízení objednávek a neposkytujeme je třetím stranám vyjma smluvních přepravních firem a to pouze za účelem odeslání zboží a pouze v rozsahu nezbytně nutném. Samozřejmostí je však možný i nákup bez nutnosti registrace.

 

 3. Možnost objednání zboží

Nejjednodušším způsobem, jak si Vámi zvolené zboží objednat, je vložení zboží do košíku přímo na e-shopu a následné vyplnění údajů potřebných pro vyřízení Vaší objednávky.Další možností je zaslání objednávky e-mailem na: info@rpgastro.cz . V tomto případě prosíme o připsání telefonického kontaktu na Vás. Musí být uveden pro vyřízení Vaší objednávky. Dále je možné objednat zboží telefonicky na č. 777 60 33 99 .

 

4. Expedice zboží

Denní uzávěrka objednávek v je v 5:30 (pracovní dny). Objednávky přijaté do tohoto času vyřizujeme a odesíláme zákazníkovi obvykle ještě v den objednání. U později přijatých objednávek není garantováno odeslání ještě týž den a mohou být odesílány až následující pracovní den (záleží na počtu objednávek zpracovávaných v daný den a na aktuální skladové dostupnosti zboží). Pokud některá z objednaných položek není skladem, zákazník je vždy předem kontaktován a jsou mu nabídnuty možné varianty dalšího postupu.

 

5. Způsob platby zboží

  • Dobírkou - příplatek 30,- Kč vč. DPH

nejčastěji používaný způsob platby při nákupech jak u nás, tak i v internetových obchodech vůbec. Zboží Vám zašleme Českou Poštou nebo PPL na Vámi uvedenou adresu. Cenu zboží zaplatíte hotově až při jeho převzetí.

  • Platba předem - zdarma

 vložením celkové částky za Váš nákup přímo na náš účet 670100-2206121587/6210 (mBank) nebo 0-2701020708/2010 (Fio). Jako variabilní symbol prosím použijte číslo  objednávky, které Vám přijde v automatickém e-mailu.

  • Hotově - zdarma

Platí pro rozvozy v okolí Náchoda a osobní odběry zákazníkem.

  • Online přes platební bránu - zdarma

Platební brána Vás jednoduchým způsobem provede celou transakcí.

     Platební kartou - při osobním odběru na provozovně nebo na Trzích v Přepychách u Opočna. Min. hodnota nákupu 50,- Kč vč. DPH.

 

6. Způsob dopravy a doba dodání

Zboží Vám zašleme balíkem České Pošty nebo PPL v rámci České republiky. Do jiných zemí zboží neposíláme. Tímto způsobem zboží doručíme obvykle do druhého pracovního dne ode dne expedice zásilky (pokud nebude dohodnuto jinak), objemnější zásilky potom rozesíláme na paletách přepravou, v tomto případě je vše předem tel. konzultováno se zákazníkem. Vždy po odeslání zásilky dostanete informační e-mail, na kterém najdete odkaz, díky kterému můžete přímo sledovat, kde se Vaše zásilka nachází. Pokud se doručovateli nepodaří zastihnout Vás na Vaší adrese, nechá Vám ve schránce podací lístek. Od tohoto dne si balík můžete vyzvednout do 7-mi dnů a poté se balík bohužel vrací zpět k odesílateli.

UPOZORNĚNÍ: Pokud Vám zboží nepřijde následující pracovní den po obdržení e-mailu s informací, že Vaše objednávka byla vyřízena a ani nemáte ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky zkuste balík sledovat dle odkazu z informačního e-mailu, popř. nás kontaktujte na tel. 777 60 33 99 a balík dohledáme a zajistíme jeho doručení na Vaši adresu.

Vyskytlo se totiž několik případů, kdy zákazník, který nebyl přítomný při rozvozu balíků, nedostal do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky a z tohoto důvodu si zásilku v sedmidenní lhůtě nevyzvedl a balík se vrátil zpět jako nepřijatý.

Pozn.: při platbě předem čas expedice začíná běžet po připsání částky za Váš nákup na náš účet.

 

7. Cena poštovného a balného

- Balík do ruky  99,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.500,- Kč vč. DPH

- PPL  99,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.500,- Kč vč. DPH

Balík na poštu  95,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.500,- Kč vč. DPH

- Balík Do balíkovny 69,-  vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.500,- Kč vč. DPH

Maximální hmotnost do 20 kg Minimální rozměry 14 cm x 9 cm x 0,8 cm Maximální rozměry 70 cm x 50cm x 50 cm.

V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Balíkovna Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS) na vámi vybrané Balíkovně. V tuto chvíli je Váš balík připraven k vyzvednutí. V případě, že jako adresát si nebudete moci Vaši zásilku vyzvednout, nabízíme možnost vyzvednutí balíku i třetí osobou. U této služby tudíž není požadováno předložení dokladu totožnosti.

- PPL ParcelShop 95,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.500,- Kč vč. DPH Maximální rozměr zásilky je 100x50x50 cm. PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.

- Příplatek za Dobírku 30,- Kč vč. DPH

Osobní odběr na provozovně Poděbradova 946, Náchod - zdarma. Provozní doba: Po - Čt: 8:00 - 16:00, Pá: 8:00 - 14:00. Min. výše nákupu není nijak limitována. Doporučujeme předem ověřit dostupnost zboží. Mimo tuto provozní dobu odběr možný po předchozí tel. dohodě.

Rozvoz zboží Náchod a okolí do 12-ti km - zdarma při nákupu v min. hodnotě 500,- Kč vč. DPH.  Rozvoz při nákupu v nižší hodnotě možný individuálně za příplatek dle vzdálenosti.

Osobní odběr na trzích v Přepychách u Opočna - zdarma. Rozpis trhů zde: Termíny trhů 2018

Min. výše nákupu není nijak limitována.

  

8. Záruka a reklamace

Veškeré podmínky reklamace jsou uvedeny v Reklamačním řádu.

 

9.Ochrana osobních údajů

Na ochranu Vašich osobních údajů je kladen nejvyšší důraz a firma Roman Petrásek - maloobchodní prodej jako provozovatel tohoto e-shopu http://www.rpgastro.cz/ se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytnou žádné třetí osobě a budou použity pouze pro vnitřní potřebu spojenou s vyřízením objednávky. Výjimku může tvořit jen spediční firma, které budou poskytnuty pouze potřebné údaje pro bezproblémové doručení zboží.Vámi uváděné údaje nikterak nezpracováváme (kromě vyřízení objednávky) a nearchivujeme (kromě vydaných faktur). Pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni a v případě jakýchkoli připomínek nás neváhejte kontaktovat na naši e-mailové adrese roman.petrasek@seznam.cz nebo na tel. 777603399.

Reklamační řad.

V našem internetovém obchodě http://www.rpgastro.cz poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné při osobním odběru. Reklamační řád je v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky

 Záruční doba a záruční list

 Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
 Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

      
        
Reklamace:     

 V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u provozovatele. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
             
        
Vyřízení reklamace

Dodavatel  posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazníkovi vyřízená reklamace odeslána na místo určení.
        
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

 

Nárok na vrácení zboží:

Kupující má právo na vrácení zboží ve lhůtě 14-ti od dnů ode dne, kdy mu bylo zboží dodáno. Zboží musí být nepoškozené, kompletní a neznečištěné. Pokud zákazník zboží vrací přepravní firmou jako balík, musí být toto zboží řádně zabalené a chráněné vhodnou výplní balíku, aby nedošlo k poškození zboží při jeho přepravě. Jakmile bude vrácené zboží přijmuto zpět, bude zákazníkovi vrácena částka, kterou za vrácené zboží zaplatil v plné výši a to dle dohody se zákazníkem - buď vrácením částky na účet zákazníka, nebo odečtením ceny vráceného zboží z další objednávky.

Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy

Jak nakupovat?

1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"

2 - Produkt se přesune do košíku.

3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.

4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, kam má být zásilka doručena.

5 - Dokončete objednávku.

Při nákupu zboží v min. hodnotě 1.500,- Kč (bez Dopravného) máte poštovné v rámci ČR zdarma.