Obchodní podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Všechny ceny zde uvedené velkým tučným písmem jsou včetně DPH, malým písmem jsou uváděny ceny bez DPH. Jsme plátci DPH. Veškeré zboží je obvykle skladem, pokud ne, budeme Vás o tom osobně informovat.

1. Jak nakupovat v našem internetovém obchodě

Každý návštěvník našich internetových stránek má možnost procházet katalogem produktů a seznámit se tak s naší aktuální nabídkou. Všechny takto nabízené produkty lze objednat prostřednictvím našeho e-shopu. U daného produktu jednoduše zvolíte požadované parametry a vložíte jej do nákupního košíku. V případě, že se rozhodnete zboží objednat, stiskněte tlačítko KOUPIT. Na konci nákupu budete vyzváni k vyplnění údajů potřebných pro zaslání zboží (jméno, adresa atd.) Následně zvolíte způsob dodání, platby a objednávku potvrdíte stisknutím tlačítka „potvrdit objednávku“. Po objednání zboží Vám bude zaslán informační e-mail, ve kterém naleznete veškeré údaje týkající se Vaší objednávky.

 

2. Registrace zákazníka a její výhody

Každému zákazníkovi našeho e-shopu může vzniknout registrací vlastní účet, ve kterém může sledovat průběh a historii svých objednávek. Registrovaným zákazníkům také pravidelně zasíláme novinky z našeho e-shopu a upoutávky na probíhající akce. Další výhodou je možnost zúčastnit se zajímavých soutěží, které budou pro naše zákazníky pořádány. Samozřejmostí je však i nákup bez nutnosti registrace.

 

 3. Možnost objednání zboží

Nejjednodušším způsobem, jak si Vámi zvolené zboží objednat, je vložení zboží do košíku přímo na e-shopu a následné vyplnění údajů potřebných pro vyřízení Vaší objednávky.Další možností je zaslání objednávky e-mailem na: info@rpgastro.cz . V tomto případě prosíme o připsání telefonického kontaktu na Vás. Musí být uveden pro vyřízení Vaší objednávky. Dále je možné objednat zboží telefonicky na č. 777 60 33 99 .

 

4. Expedice zboží

Denní uzávěrka objednávek v je v 5:30 (pracovní dny). Objednávky přijaté do tohoto času vyřizujeme a odesíláme zákazníkovi obvykle ještě v den objednání. U později přijatých objednávek není garantováno odeslání ještě týž den a mohou být odesílány až následující pracovní den (záleží na počtu objednávek zpracovávaných v daný den a na aktuální skladové dostupnosti zboží). Pokud některá z objednaných položek není skladem, zákazník je vždy předem kontaktován a jsou mu nabídnuty možné varianty dalšího postupu.

 

5. Způsob platby zboží

  • Dobírkou

nejčastěji používaný způsob platby při nákupech jak u nás, tak i v internetových obchodech vůbec. Zboží Vám zašleme Českou Poštou nebo PPL na Vámi uvedenou adresu. Cenu zboží zaplatíte hotově až při jeho převzetí.

  • Platba předem

 vložením celkové částky za Váš nákup přímo na náš účet 670100-2206121587/6210 (mBank) nebo 0-2701020708/2010 (Fio). Jako variabilní symbol prosím použijte číslo  objednávky, které Vám přijde v automatickém e-mailu.

nejčastěji používaný způsob platby při nákupech jak u nás, tak i v internetových obchodech vůbec. Zboží Vám zašleme Českou Poštou nebo PPL na Vámi uvedenou adresu.

  • Hotově

Platí pro rozvozy v okolí Náchoda a osobní odběry zákazníkem.

  • Online přes platební bránu

Platební brána Vás jednoduchým způsobem provede celou transakcí.

 

6. Způsob dopravy a doba dodání

Zboží Vám zašleme obchodním balíkem České Pošty v rámci České republiky. Do jiných zemí zboží neposíláme. Tímto způsobem zboží doručíme obvykle do druhého pracovního dne ode dne expedice zásilky (pokud nebude dohodnuto jinak), objemnější zásilky potom rozesíláme na paletách přepravou, v tomto případě je vše předem tel. konzultováno se zákazníkem. Vždy po odeslání zásilky dostanete informační e-mail, na kterém najdete odkaz, díky kterému můžete přímo sledovat, kde se Vaše zásilka nachází. Pokud se doručovateli nepodaří zastihnout Vás na Vaší adrese, nechá Vám ve schránce podací lístek. Od tohoto dne si balík můžete vyzvednout do 7-mi dnů a poté se balík bohužel vrací zpět k odesílateli.

UPOZORNĚNÍ: Pokud Vám zboží nepřijde následující pracovní den po obdržení e-mailu s informací, že Vaše objednávka byla vyřízena a ani nemáte ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky zkuste balík sledovat dle odkazu z informačního e-mailu, popř. nás kontaktujte na tel. 777 60 33 99 a balík dohledáme a zajistíme jeho doručení na Vaši adresu.

Vyskytlo se totiž několik případů, kdy zákazník, který nebyl přítomný při rozvozu balíků, nedostal do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky a z tohoto důvodu si zásilku v sedmidenní lhůtě nevyzvedl a balík se vrátil zpět jako nepřijatý.

Pozn.: při platbě předem čas expedice začíná běžet po připsání částky za Váš nákup na náš účet.

 

7. Cena poštovného a balného

Balík do ruky - dobírkou  (106,61 Kč bez DPH) 129,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.239,- Kč bez DPH (1.500,- Kč vč. DPH) 

Balík do ruky - platba předem (81,81 Kč bez DPH) 99,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.239,- Kč bez DPH (1.500,- Kč vč. DPH)

PPL - dobírkou  (106,61 Kč bez DPH) 129,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.239,- Kč bez DPH (1.500,- Kč vč. DPH) 

PPL - platba předem (81,81 Kč bez DPH) 99,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.239,- Kč bez DPH (1.500,- Kč vč. DPH)

Balík na poštu - dobírkou (103,30 Kč bez DPH) 125,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.239,- Kč bez DPH (1.500,- Kč vč. DPH)

Balík na poštu - platba předem (78,51 Kč bez DPH) 95,- Kč vč. DPH, zdarma při odběru bez dopravného nad 1.239,- Kč bez DPH (1.500,- Kč vč. DPH)

Osobní odběr na provozovně Poděbradova 946, Náchod - zdarma. Provozní doba: Po - Čt: 8:00 - 16:00, Pá: 8:00 - 14:00. (Vhodné předem ověřit dostupnost zboží). Mimo tuto provozní dobu odběr možný po předchozí tel. dohodě.

Rozvoz zboží Náchod a okolí do 12-ti km - zdarma při nákupu v min. hodnotě 500,- Kč vč. DPH.

Osobní odběr na trzích v Přepychách u Opočna - zdarma Rozpis trhů zde: http://prepychy.cz/terminy-trhu-pro-rok-2017/

 

Balík Do ruky 

Balík Do ruky přijde za zákazníkem, kam bude chtít. Přijde za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo emailu. Snadnější už to snad ani být nemůže. V zásadě se jedná o plnohodnotnou náhradu stávajícího Obchodního balíku – Balík Do ruky od něj převzal všechny osvědčené funkcionality a přidal ještě pár navíc. 

Výhody Balíku Do ruky:

  • Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení, prostřednictvím internetu,
  • Adresát dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání,
  • Udaná cena balíku do hodnoty 50 tisíc Kč je již zahrnuta v základní ceně služby,
  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice,
  • Adresát může zvolit možnost uložení na blízké poště k osobnímu převzetí. 

Balík Na poštu 

Balík Na poštu přináší zákazníkovi možnost, zvolit si jednu z 2 600 poboček, na které pak bude jeho zásilka připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po podání. Zákazník si tak může vybrat poštu třeba v blízkosti svého pracoviště či v nákupním centru, kde je zvyklý nakupovat. Novinkou produktu je také systém avizování, a to výhradně formou SMS či e-mailu. Podmínkou pro podání zásilky je proto vyplnění kontaktních údajů adresáta (e-mailová adresa či číslo mobilního telefonu). Elektronické informování tak u Balíku Na poštu plně nahrazuje papírové výzvy a oznámení. Již v den podání je adresát informován o příchodu zásilky, respektive o uložení zásilky na vybrané poště. A to i s časem od kdy je balík druhý den připraven k vyzvednutí. K tomu pak stačí jediné – dostavit se na poštu s dokladem totožnosti a identifikovat zásilku pomocí podacího čísla, e-mailové adresy či telefonního čísla, na které bylo avízo zasláno. Převzetí zásilky zákazník samozřejmě potvrdí svým podpisem. 

Výhody Balíku Na poštu:

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se to hodí Vám,
  • Adresát dostává informace o zásilce prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání,
  • Udaná cena balíku do hodnoty 50 tisíc Kč je již zahrnuta v základní ceně služby,
  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.

 

8. Záruka a reklamace

Veškeré podmínky reklamace jsou uvedeny v Reklamačním řádu.

 

9.Ochrana osobních údajů

Na ochranu Vašich osobních údajů je kladen nejvyšší důraz a firma Roman Petrásek - maloobchodní prodej jako provozovatel tohoto e-shopu http://www.rpgastro.cz/ se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytnou žádné třetí osobě a budou použity pouze pro vnitřní potřebu spojenou s vyřízením objednávky. Výjimku může tvořit jen spediční firma, které budou poskytnuty pouze potřebné údaje pro bezproblémové doručení zboží.Vámi uváděné údaje nikterak nezpracováváme (kromě vyřízení objednávky) a nearchivujeme (kromě vydaných faktur). Pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni a v případě jakýchkoli připomínek nás neváhejte kontaktovat na naši e-mailové adrese roman.petrasek@seznam.cz nebo na tel. 777603399.

Reklamační řad.

V našem internetovém obchodě http://www.rpgastro.cz poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné při osobním odběru. Reklamační řád je v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky

 Záruční doba a záruční list

 Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
 Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

      
        
Reklamace:     

 V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u provozovatele. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
             
        
Vyřízení reklamace

Dodavatel  posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazníkovi vyřízená reklamace odeslána na místo určení.
        
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

 

Nárok na vrácení zboží:

Kupující má právo na vrácení zboží ve lhůtě 14-ti od dnů ode dne, kdy mu bylo zboží dodáno. Zboží musí být nepoškozené, kompletní a neznečištěné. Pokud zákazník zboží vrací přepravní firmou jako balík, musí být toto zboží řádně zabalené a chráněné vhodnou výplní balíku, aby nedošlo k poškození zboží při jeho přepravě. Jakmile bude vrácené zboží přijmuto zpět, bude zákazníkovi vrácena částka, kterou za vrácené zboží zaplatil v plné výši a to dle dohody se zákazníkem - buď vrácením částky na účet zákazníka, nebo odečtením ceny vráceného zboží z další objednávky.

Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.

Kontakt
Roman Petrásek -
maloobchodní prodej

Pražská 1533
547 01 Náchod
777 60 33 99
Skype: petrasek6366
ICQ: RPGASTRO