- Úvod
- Nejčastěji kladené otázky
Pokud není zboží skladem, nelze produkt vložit do košíku. Popř. Vám systém ukáže, kolik ks skladem je a toto množství lze do košíku vložit, větší množství nelze objednat. Tento krok jsme udělali proto, abychom mohli co nejrychleji expedovat zboží. U těchto položek doporučujeme nastavit v detailu hlídacího psa na dostupnost a poté Vám systém pošle automaticky e-mail, jakmile bude produkt opět dostupný. Kontaktovat nás můžete samozřejmě i e-mailem nebo telefonicky. Pokud objednáváte větší množství a skladem máme pouze menší množství, raději nás kontaktujte s požadovaným množstvím. U určitých položek totiž držíme skladem pouze určitý počet kusů a větší množství objednáváme přímo na přání zákazníka. Dostupnost zboží aktualizujeme denně.
V košíku máte vložené zboží, které nezasíláme přepravou (vybrané toaletní papíry a některé saponáty a tekutá mýdla). U těchto položek je přímo v názvu zboží napsáno: "Pouze vlastní odvoz nebo rozvoz Náchod a okolí do 12-ti km". Pokud tyto položky z košíku smažete, zobrazí se Vám standartní výběr dopravy přepravními společnostmi. Toto omezení jsme udělali u položek, na kterých při odesílání proděláváme - objemné zboží s nízkou marží, kde cena přepravy výrazně převyšuje obchodní marži.
Registrací automaticky získáváte slevu 1% z celkové ceny nákupu. Aby se Vám sleva odečetla, je nutné, abyste při dokončení nákupu byli ke svému účtu přihlášeni. Nemusíte se bát, že Vás po zaregistrování budeme "bombardovat" množstvím reklamních nabídek, jako to dělá spousta obchodníků. Svým zákazníkům sdělujeme pouze důležitá upozornění, jako např. informace o čerpání dovolené, omezení provozu a podobná informační sdělení.
Ano, na prodejně máme platební terminál. Žádný poplatek za platbu zákazníkům neúčtujeme.
Adresa prodejny:
RPGASTRO.CZ
Poděbradova 946
547 01 Náchod
Provozní doba:
Po-Pá: 7:00-16:00
So, Ne, Státní svátky: Zavřeno