Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
20.07.2021
Omezení provozu 30.7. - 8.8.2021 (Čerpání dovolené)
Vážení zákazníci, od pátku 30.7. do neděle 8.8.2021 bude z důvodu čerpání dovolené omezen provoz e-shopu. Otevírací doba provozovny: Pátek 30.7. 8... číst celé
13.07.2021
Ukončení spolupráce s PPL
Vážení zákazníci, z důvodu závažných problémů s přepravcem PPL jsme bohužel nuceni ukončit s tímto přepravcem spolupráci. Pokud se nám podaří dohodno... číst celé
16.12.2020
Upraven objednávkový formulář
Vážení zákazníci, upravili jsme objednávkový formulář. Nyní už by nemělo docházet k přepisování dodací adresy po načtení fakturačních dat z Aresu. Pok... číst celé
Zobrazit všechny novinky

  1. Úvod
  2. Nejčastěji kladené otázky
Zboží není skladem a nemůžu si ho objednat.

Pokud není zboží skladem, nelze produkt vložit do košíku. Popř. Vám systém ukáže, kolik ks skladem je a toto množství lze do košíku vložit,  větší množství nelze objednat. Tento krok jsme udělali proto, abychom mohli co nejrychleji expedovat zboží. U těchto položek doporučujeme nastavit v detailu hlídacího psa na dostupnost a poté Vám systém pošle automaticky e-mail, jakmile bude produkt opět dostupný. Kontaktovat nás můžete samozřejmě i e-mailem nebo telefonicky. Pokud objednáváte větší množství a skladem máme pouze menší množství, raději nás kontaktujte s požadovaným množstvím. U určitých položek totiž držíme skladem pouze určitý počet kusů  a větší množství objednáváme přímo na přání zákazníka. Dostupnost zboží aktualizujeme denně.

Mám zboží v košíku, ale nabízí se mi jako doprava pouze osobní odběr nebo rozvoz Náchod a okolí do 12-ti km

V košíku máte vložené zboží, které nezasíláme přepravou (vybrané toaletní papíry a některé saponáty a tekutá mýdla). U těchto položek je přímo v názvu zboží napsáno: "Pouze vlastní odvoz nebo rozvoz Náchod a okolí do 12-ti km". Pokud tyto položky z košíku smažete, zobrazí se Vám standartní výběr dopravy přepravními společnostmi. Toto omezení jsme udělali u položek, na kterých při odesílání proděláváme - objemné zboží s nízkou marží, kde cena přepravy výrazně převyšuje obchodní marži.

Nemohu se přihlásit ke svému účtu:

V polovině dubna 2018 jsme přešli s e-shopem na novější redakční systém, abychom Vám nakupování ještě více zpříjemnili. Bohužel však vzhledem k nařízení GDPR bez souhlasu uživatelů nesmíme převádět jejich uživatelská data. Pokud jste tedy v minulosti prováděli registraci ještě před tímto přechodem na novější systém, je bohužel nutné se jednorázově znovu zaregistrovat. Nově se můžete přihlásit i přes Váš Facebook účet.

Poté si Vás i všechny Vaše objednávky bude systém už pamatovat a to včetně nedokončených objednávek.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace. Odměnou Vám snad bude moderní redakční systém se spoustou vylepšených funkcí.

K čemu je dobré se zaregistrovat?

Registrací automaticky získáváte slevu 1% z celkové ceny nákupu. Aby se Vám sleva odečetla, je nutné, abyste při dokončení nákupu byli ke svému účtu přihlášeni. Nemusíte se bát, že Vás po zaregistrování budeme "bombardovat" množstvím reklamních nabídek, jako to dělá spousta obchodníků. Svým zákazníkům sdělujeme pouze důležitá upozornění, jako např. informace o čerpání dovolené, omezení provozu a podobná informační sdělení.

Mohu platit platební kartou na prodejně?

Ano, na prodejně máme platební terminál. Žádný poplatek za platbu zákazníkům neúčtujeme. Kartou můžete i platit na Trzích v Přepychách u Opočna.

Adresa prodejny:

RPGASTRO.CZ

Poděbradova 946

547 01  Náchod

Provozní doba:

Po-Pá: 8:00-17:00

So, Ne, Státní svátky: Zavřeno

Platební brána

Info o platební bráně

Kontaktní údaje
Logo
Roman Petrásek - jednatel společnosti
Roman Petrásek - jednatel společnosti
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.